Saturday, March 12, 2011

entahla....Ya Allah....

Entah la ape yg aku rasa skrg...sejak kebelakangan ni aku dah macam jadi orang laen, bukan diriku sendiri..pendiam yg xbertempat...rasa sedih dan sakit kat dalam hati ni hanya Allah je yang tau... sampai bila aku boleh tahan dgn situasi yg membebankan aku ni...ya Allah, bantula aku yg kebuntuan ini ya Allah...aku tau aku ni hina ya Allah, aku xlayak nak mohon apa2 pon..tp dugaan ni ya Allah xpernah aku lalui sepanjang aku berteman.. Aku bersyukur kau jaga aku selama ni, mempertemukan aku dgn sahabat2 yg baik dan sggup berkorban untuk aku..aku rindu dgn sahabat2 ku yg penyayang2 itu ya Allah...rindu itu terlampau menusuk kalbuku..bila difikirkan kembali, hatiku terlampau pilu xtertahan ya Allah..mungkin ini dugaan-MU ya Allah..aku faham, aku akan cuba sedaya aku buat yg terbaek..tp buat masa ni ya Allah tenangkan la hatiku yg bercelaru ini...

Aku dah lali dgn situasi ni sampai aku xtertahan tp smpai bila aku nak hadapi perangai yg aku xpaham tu,aku ni manusia biasa,kesabaran mmg ada hadnya,aku tau aku salah, manusia mana yg sempurna kat dunia ni...aku dah minta maaf..terserah la apa yg awak nak ckp...

sahabatku sekalian, maafkan diri ini...sedaya upaya aku nak jaga hati semua pihak,tp hati ni xde sapa nak jaga..sapa yg xsedih????? mAafkan aku kalau pernah sakitkan hati kalian...mmg aku byk buat khilaf....
maafkan aku juga jika perbuatanku selama ini membuatkan kalian berkecil hati...berdosa lah aku jika kalian tidak memaafkan kesalahanku ini..


MAAFKAN AKU DARI SUDUT HATIKU INI PENUH DGN KEIKHLASAN...........

No comments: