Saturday, November 26, 2011

KETENTUAN ALLAH...

Cerita 1:
Dalam masa xsmpai sebulan, org2 yg aku kenali iaitu sahabatku, sepupuku dan jiranku telah kembali ke rahmatullah..berita yg baru ku dengar jiranku ust.kamin bin kaman telah menghembuskan nafasnya yg terakhir sblm magrib tadi...al-fatihah..
macam de petanda ja..aku pon pelik jugak..patutla kbelakangan ni aku rasa macam nk mati esok je..


Cerita 2:
malam ni sepatutnya aku overnight dgn housenate aku kak intan n lin sbb esoknya nk daki bukit broga..
xjadi sbb kak intan migrain tp xpe la kitorang xkesah pon kak intang, jgn la risau n rasa bersalah...chill je la...jadi ke x kitorang x kesah..jadi ok, x jadi pon oke..tp kak intan ckp pkol 4 pagi nnti call la dia kot2 dia dh sehat balik, boleh la p bukit broga tu...seronok gak rasa bila kak intan ckp mcm tu.. wlau pape pon, tggu je la esok...


Cerita 3:
hari yg agak membosankan malam ni dok berdua je dgn azlin sbb roomate agi 2 org balik kmpong, mah sulaiman balik terengganu n nuratika musa balik johor..mmg sgt la bosan n rindu.. last2 ktorng ngeteh n gelak-gelak mcm org gila.. ni la gayanya klau dok berdua ja...hahahah..

No comments: