Tuesday, January 17, 2012

LAST OF SEMESTER 3...

Yahoooooo......!!!!!!


Akhirnya, berakhir gak penyeksaan ni selama dlm sem 3... agak r... memang pon rasa terseksa..


ptg td pukul 2.15-5.15 p.m paper last tok sem 3 ni...aku amik minor "record" so paper last td ialah paper recor (managing record in organization).. major yang aku study skrg ialah "system" INFORMATION SYSTEM MANAGEMENT... bila org dgr course ni je org akan ckp kita ni hebat sbb dorang tau course ni memang susah..


bagi aku, memang la susah smpai menangis2 tiap sem sbb nk siapkan projek.. yg nak tergelaknya dorang akan respect gler r kat kita dorang rasa ktorang ni hebat.... padahal aku rase biase2 je...


aku yg amik minor record ni plak rasa record lagi susah.. so, aku wat keputusan, xnk amik minor dah..aku nak mik elektif... MUKTAMAD...TITIK...




oK
mlm ni aku bersiap2 kemas umah n kemas2 barang sebab dah nak balik kampung...


yahoooo.....
seronoknya xterkata...


tp bila memikirkan balik ape yg aku jwb dlm exam td, teros terbantut rasa gembira tu...harap2 la lulus...
sekarang berdebar plak nak tggu result...mudah2an Allah membantu aku... Amin...


k r,
nak sambung kemas barang ade lagi yg xsiap...memang byk la nak kene pack ni...


cau cau..

No comments: