Wednesday, August 20, 2014

MINGGU TERAKHIR SAMBILAN DI S.U.K

Assalamualaikum...

Minggu ni minggu terakhir aku sebagai pekerja sambilan di S.U.K Library.. pejam celik pejam celik dah 6 bulan aku kerja kat sini.. sebelum ni praktikal 3 bulan.. total 9 bulan la aku kat sini.. alhamdulillah walaupun gaji x seberapa tapi ada juga kerja untuk tampung perbelanjaan harian.. cehhhhh... ayat cam orang dok ade rumah sendiri..

Tapi ok ape aku dapat bayar hutang motosikal aku tiap bulan x payah nak minta duit mak abah.. hehehe... kira berdikari juga la kan.. aku bukan la anak orang kaya yg sekali minta itu ini terus dapat.. aku kena usaha sendiri.. tiap bulan boleh bagi mak abah duit kopi lagi tu.. alhamdulillah rezeki sikit kongsi bersama jadi berkat.. xterasa pon duit tu disalurkan kat benda2 lagha.. kahkahkah...

No comments: