Thursday, September 30, 2010

ASSIMENT KU DAH.......

jam2p.m.....
Khamis.......
Alhamdulillah....

Salah satu daripada assignment aku telah pon siap...huhuhuhu....bahagianya hati...Pkul 3 kejap lagi nak p anta kat blik pn.A'dillah...Hantar beramai-ramai...malam tadi aku langsung xtdo...agak ngantok kot,lagi2 time BEL pagi tadi,tersengguk-sengguk aku dibuatnye...nasib baekla ade Atika,yang cube wat aku tersedar walaupun aku banyak kali cuba tapi x tersedar-sedar pon...hahahaha..Balik2 je tadi aku terus pengsan atas katil...tersedar pkul1 tadi..Memang puas la...klau dibagi satu lagi peluang untuk tidur, comfirm la...........aku tidor sampai esok...
kihkihkih....


Rindunya aku nak balik rumah...sehat ke x mak aku ni....
mggu ni klau xde pape hal aku nak balik r...hahaha...


ok la, sampai cni je, aku nak p mandi....lalalalala......

No comments: