Friday, September 3, 2010

balik KAMPONG......

Tanggal 3september2010 bersamaan hari jumaat jam 11.43a.m... Aku still lagi duk kat kolej blik 2b10, duk kat meja... kawan2 aku kebanyakannye dah balik kat kg masing2 nak beraya... kelantan, terengganu, perak, pahang n laen2 lagila... pdahal rumah aku la yang paling dekat dari sini, 20 minit perjalanan je..hahaha... aku xtau kenapa aku msih kat sini... pelik kan???? no komen... mungkin aku balik hari sabtu. sayang plak nak tiggalkan umah yang kat sini.. balik nanti mesti terindu-rindu punyela..betul ke???betul kot...

Lagi2 assignment yang bakal aku bawak balik ke kg nnti.. aku memang sayang kat puan adilah sebab dia slalu sgt bagi assignment kat kami..hihihi...mujurlah rumah aku dekat boleh datang slalu kat library tu pun kalau aku rajin la..

sampai sini dulu la post ku untuk masa ni.... salam....

No comments: