Sunday, September 26, 2010

balik kem...

8.45p.m.....ari ahad....

pkul6.30 tadi aku baru blik kem...ntah pape ntah pmandu bas tu nak anta ktorang p puncak alam...
nsib baek la ktorang tegur klau x trun la kat puncak alam tu...sebab tu la sampai puncak perdana lewat...
ish3....
not bad la kat taman rimba komewel tu ade monyet, air terjun, n resort...
bagi aku, seumur hidup, ni la kem paling relax pernah aku joint...
pelik memang pelik, xcaye tanyela sape2 yg joint kem ni...memang syok r...bosan pon ade gop...
agak bebas kat sane, komander2 pn xdela byk sgt marah...ckit2 tu adela..
kehkehkeh...
group aku la yang kene sebab dah ilangkan amanat yang diberi...
akibat kecuaian tu,ktorang terpakse wat persembahan sbagai denda...huhuhu...
pe lagi, menyanyila lagu p.ramlee "MAAFKAN KAMI"...

Lagi 1, aku dah buat salah kat orang, aku just nak main2 tp benda jadi serius plak...tula, buat benda xpkir dulu kan dah dapat padah...maafkan aku 'zimah'...aku tau aku bersalah...AKU MENYESAL SANGAT2...laen kali aku cuber xbuat lagi...
"MAAFKAN SAYA".....

k la, bye2....nak wat imc401...

No comments: